Vaje za vrat

Sklop vaj za vratno hrbtenico je namenjen izboljšanju gibljivosti vratne hrbtenice in krepitvi vratnih mišic.

Bolečine v vratu so pogosto posledica prisilne drže na delovnem mestu in v vsakdanjem življenju. Zato se z njimi običajno srečamo vsaj enkrat v življenju. S splošnimi ukrepi kot so redna in vztrajna vadba ter pravilna drža, lahko pogosto omilimo bolečino in zmanjšamo pogostost težav.

S pravilno izbiro vaj in njihovim rednim izvajanjem lahko zakrčene in napete mišice sprostimo brez napora in bolečin, z vajami za moč pa jih okrepimo.

Da bi vaje izvajali varno in z njimi dosegli čim boljše rezultate, upoštevajte spodnja navodila:
  • Vaje izvajajte redno, večkrat na dan.
  • Pravilna izvedba vaj je pomembnejša od števila ponovitev.
  • Začnite z manjšim številom ponovitev, nato število ponovitev počasi povečujte.
  • Gibu ali vaji, ki vam dela največ težav, posvetite posebno pozornost.
  • Gibi naj bodo tekoči, izvajajte jih s hitrostjo, ki vam je prijetna.
  • Končni položaj vaje zadržite nekaj sekund.
  • Dihajte sproščeno in med vajami ne zadržujte diha.
  • Če vam določen položaj ali vaja povzroča bolečine, takoj prenehajte z izvajanjem vaje/vaj in se posvetujete z zdravnikom.

Opozorilo:

  • Vse vaje niso primerne za vsakogar, zato se o pravilni izbiri posvetujte z zdravnikom ali fizioterapevtom.
  • Če se pojavi močna bolečina ali se gibljivost rame zmanjša, se takoj posvetujte z zdravnikom.
  • Za zmanjšanje bolečine in otekline se priporoča nekaj minutno masiranje rame z ledom in hladilnim gelom večkrat na dan.
  • Priporočljivo je izvajanje nihajnih vaj in izometričnih vaj, a le do bolečine.
  • Vsebina je namenjena izključno v izobraževalne namene