Vaje za gleženj

Sklop vaj za gleženj je namenjen izboljšanju gibljivosti in krepitvi mišic gležnja.

Do bolečin v področju gležnja lahko pride zaradi različnih vzrokov. Najpogostejši vzrok je zvin pri opravljanju vsakodnevnih opravil ali pri športu.  Ko bolečina po zvinu popusti, lahko začnete z izvajanjem vaj.

S pravilno izbiro vaj in njihovim rednim izvajanjem lahko zakrčene in napete mišice sprostimo brez napora in bolečin, z vajami za moč pa jih okrepimo.

Da bi vaje izvajali varno in z njimi dosegli čim boljše rezultate, upoštevajte spodnja navodila:
  • Vaje izvajajte redno, večkrat na dan.
  • Pravilna izvedba vaj je pomembnejša od števila ponovitev.
  • Začnite z manjšim številom ponovitev, nato število ponovitev počasi povečujte.
  • Gibu ali vaji, ki vam dela največ težav, posvetite posebno pozornost.
  • Gibi naj bodo tekoči, izvajajte jih s hitrostjo, ki vam je prijetna.
  • Končni položaj vaje zadržite nekaj sekund.
  • Dihajte sproščeno in med vajami ne zadržujte diha.
  • Če vam določen položaj ali vaja povzroča bolečine, takoj prenehajte z izvajanjem vaje/vaj in se posvetujete z zdravnikom.

Opozorilo:

  • Vse vaje niso primerne za vsakogar, zato se o pravilni izbiri posvetujte z zdravnikom ali fizioterapevtom.
  • Če se pojavi močna bolečina ali se gibljivost zmanjša, se takoj posvetujte z zdravnikom.
  • Za zmanjšanje bolečine in otekline se priporoča nekaj minutno masiranje z ledom in hladilnim gelom večkrat na dan.
  • Vsebina je namenjena izključno v izobraževalne namene